BLOGGAUKSEN KULTAINEN TIE

11/08/2014

Tässä ollaan, aivan pohjalla. Niin syvälle ettei alemmas enää pääse. 




Mitä enää sanoa, niin paljon kerrottavaa ja intoa purettavana, mutta .. Kehtaako tänne enää tulla. Montakohan kertaa se sama huomiota kerjäävä ''jatkanko'' teksti on luettu ja todettu ''tuo idiootti ei osaa päättää puoltansa''. Montako kertaa on todettu että tää ei oo mun juttu, ja montako kertaa ollaan jatkettu sitkeästi eteenpäin. Mitä turhaan edes laskea. Joka tapauksessa täällä ollaan uutta inspiraatiota jaettavana.
Aika lyhyessäkin ajassa ehtii syntyä mielessä vaikka mitä ja treenejä materiaaleineen hetii kiertyä mukaan. Niin paljon iloisia uutisia ja .. noh ei niin iloisia. Sekä niin paljon kysymyksiä teille lukijoille. 


Mulla on pyörinyt niin paljon kysymyksiä mielessä, ''saavutanko mä haluamani tällä'', ''hukkaanko mä elämästäni tärkeitä tunteja tällä'', ''uurastanko mä aivan turhaan tän kaiken eteen''. Kaikki kysymykset katosivat yhdessä sekunnissa, kun sain kuulla kokeneen bloggaajan suusta kaikkiin vastauksen. Kirjoita ja nauti siitä. 
Mun silmäni avautuivat hiukan ja näin vähän enemmän tästä bloggauksen maailmasta. Se iso into päästä luomaan grafiikkaa, kehittämään uusia ideoita postauksiin, keräämään yhä enemmän lukijakuntaa blogin ympärille, uurastaa blogin eteen jotta sen nimen tietää moni ja totta kai on aivan ihanaa aina odottaa mitä te ihanat lukijat mulle kerrotte. Te ihanat lukijani ...



Okei okei, nyt kun alun tunteilut on saatu loppumaan mennään asiaan. Olihan mulla paljon kerrottavaa... Mutta kaikki menneet treenit ja tapahtumat jää ensikerralle, kun en niitä tähän postaukseen enää viitsi mahduttaa! 
... Kun olen tässä miettinyt kovasti blogin uudelleen heräämistä, eteen on tullut ajatus, että mihin suuntaan tämä homma painottuu. Ollakko kokokaan hepaa vai mennäänkö lifestylen puolelle? Lifestyle ei kuitenkaan tarkoittaisi heppojen syrjäyttämistä, kun tämä rakas harrastus on liian iso osa elämääni. Ehkä enemmänkin postausten monipuolisuus vain kasvaisi ja blogin elementit viittaisivat enemmänkin lifestyleen. Heppablogi olisi vain pelkkää treenipostausta ja rasastuskoululla hengaamista. Miltä kuulostaa?



Lukijoitakin on jo kirtynyt yli 150, mahtavaa! Sen suhteen, onko erikoispostaus toiveita... Tosin onhan tuohon hiukan hankala vastata, jos blogin aihe ei ole selvillä, mutta joka tapauksessa. Mutta nyt mä pysähdyn tähän, ensi kerralla lisää uutisia. psst. ! ulkoasu muuttuu heti kun uusi aihe on selvillä .. no tulipa muuten hurjasti asiaa.



- no mihin suuntaan blogi mielestäsi voisi painottua, mitä olisi kiva lukea ?

- onko minkäänlaisia uudistus- tai postausideoita ?
- mitä ihmettä mun ihanille lukijoille kuuluu ?

14 kommenttia

  1. lifestyle olisi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heppapainotteinen lifestyle :) niiku et enimmäksee heppa juttui mut kans normi postauksii :D

      Poista
    2. Tää heppapainotteinen lifestyle olis kyllä kiva! :)

      Poista
    3. joo oon ehdottomasti myös itse tän kannalla :) !

      Poista
  2. Olis kiva jos tekisit mydayn😊

    VastaaPoista
  3. Lifestyle olis kyllä paljon miellekkäämpää lukemista ja sitä kautta saat enemmän lukijoita, koska blogimaailmassa on aika vähän kuitenkin, joita kiinnostaa hevoset ja poni, eli jyrkästi lifestylen puolella olen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. erittäin hyvä pointti ! aika samalla kannalla (:

      Poista
  4. lifestyleekin mukaan 8) hyvä juttu et löysit inspiraation, sun blogia onkin niin mukava lukea ! turhaan sä kuiteskaa mitään hulluja paineita ota tästä, niinku sanoitki :)

    VastaaPoista
  5. lifestyle ehdottomasti - tulee paljon rikkaampaa ja monipuolisempaa :) ja eihän sekään tarkota heppojen pois sulkemista, kyllähän nekin sun elämään kuuluu postausskaala olis vaan paaljon laajempi :)

    VastaaPoista

Huomaathan, että kommenttien valvonta on päällä. Älä siis pelästy, jos kommentti ei ilmesty heti boksiin. Ruusut ja risut otetaan vastaan, kiitos kommentistasi :-) !

Latest Instagrams

© Soffe. Design by FCD.