MIKSEI RYTMI TASAPAINOTA?

9/13/2014

kuvat : omaa käsialaa
Postausta elöväittävät kuvat, jotka ovat otettu perjantaina

Mikään ei tunnu valmistuvan, aika tuntuu loppuvan, sunnitelmat eivät edisty, koulutyöt painavat, asiat lykkääntyvät.. Luulin, että arki toisi jotain tasapainoa tähän kesän aikaan samaan huteraan elämäni aikatauluun. Mikään ei kuitenkaan ole muuttunut, ei mikään. Mulla ei tunnu olevan tavoitteita minkä vuoksi mä yrittäisin edetä ripeästi ja järjestelmällisesti. Mä vaan kävelen eteenpäin ilman potkuja takanani, jotka vaati mua jatkamaan eteenpäin. Mulla ei ole inspiraatiota koulun, ratsastuksen eikä edes blogin suhteen. Mä toivon, että se jokin on vain piilossa ja palaisi pian.


Ehkä huijasin itseäni, onhan mulla pienia inspiroivia asioita, jotka saavat hymyn huulille ja tekemään asioiden eteen jotain. Kyllä mun suunnitelmat edistyvät, mutta vain ehkä pienen askeleen kerrallaan, mutta hei.. kuitenkin edistyvät. Blogin ympärillä pyörii juuri nämä uudet suunnitelmat. Uskoisin, että moni varmastikkin valehtelisi, jos sanoisi ettei haluaisi suosituksi bloggaajaksi. Itse ainakin sanon, että minulle kelpaisi, mutta se ei ole ainut syy miksi tähän bloggaajien maailmaan astuin, sen voin sanoa. Haluan kuitenkin edistää lukijoiden mielenkiintoisuutta blogia kohtaan ja kehittää uutta ja jännittävää. Yksi suunnitelmistani onkin julkaista enemmän mielipidepostauksia. Ja siinähän onkin taas yksi syy miksi bloggaan, tykkään jakaa mielipiteitäni muille ja keskustella asiallisesti asioista. Toinen suunnitelma liittyykin blogi fiksaajaan. Haluan edistää tätä puolta ja tuoda esille blogin puolelle enemmän asioita grafiikasta ja ulkoasuista. Haluan auttaa ongelmissanne ulkoasun suhteen ja kaupata ulkoasuja, bannereita ja muita blogiin liittyviä grafiikoita. Koen pian myös edistysaskeleen tämän suhteen, apunani toimii pian Photoshop. ''Niin varmaan'', ''ollaan kuultu ennenkin'' .. Nämä varmaankin pyörivät useankin kerran mielessänne kun näitä postauksiani luette, mikään ei koskaan kuitenkaan toteudu. No nyt mä yritän. Mä yritän tsempata koko blogin suhteen.


kenties mielipide- tai grafiikkapostaus ehdotuksia .. ?

4 kommenttia

Huomaathan, että kommenttien valvonta on päällä. Älä siis pelästy, jos kommentti ei ilmesty heti boksiin. Ruusut ja risut otetaan vastaan, kiitos kommentistasi :-) !

Latest Instagrams

© Soffe. Design by FCD.